Η E-INSIGHT παρέχει πλήρεις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για τις εγκατεστημένες λύσεις της.
Οι υπηρεσίες υποστήριξης παρέχονται τόσο κατά την διάρκεια εργασίμων ημερών/ωραρίου όσο και σε βάση 24/7, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη.
Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει επανορθωτική και προληπτική συντήρηση.
Επανορθωτική Συντήρηση
Το τεχνικό προσωπικό της E-INSIGHT πραγματοποιεί όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να αποκαταστήσει ένα σύστημα που παρουσιάζει βλάβη, σε πλήρη λειτουργία. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την αντικατάσταση εξαρτήματος το οποίο είναι υπεύθυνο για την βλάβη του συστήματος ή την επίλυση προβλημάτων software. Η επανορθωτική συντήρηση γίνεται σε τρία στάδια:
Διάγνωση του προβλήματος
Ο τεχνικός της E-INSIGHT εντοπίζει το χαλασμένο τμήμα ή αλλιώς καθορίζει την αιτία της βλάβης του συστήματος.
Μόλις εντοπισθεί η αιτία της βλάβης, πραγματοποιούνται οι κατάλληλες ενέργειες για την αντιμετώπιση της, συνήθως με την αντικατάσταση ή επισκευή των εξαρτημάτων που οδήγησαν στη βλάβη του συστήματος.
Επαλήθευση της ενέργειας επισκευής.
Μετά την αντικατάσταση ή επισκευή των προβληματικών εξαρτημάτων, ο τεχνικός της εταιρίας μας επιβεβαιώνει ότι το σύστημα λειτουργεί και πάλι εντός προδιαγραφών.
Προληπτική Συντήρηση
Αν η εγκατεστημένη λύση λειτουργεί για περισσότερους από έξι μήνες, η E-INSIGHT μπορεί να εκτελέσει ένα Τεχνικό έλεγχο ορθής λειτουργίας, ο οποίος θα παρέχει πολύτιμες γνώσεις γύρω από τη λειτουργία και την απόδοση του συστήματος σας.